- 31 juli 2019
- | Bron: Carfix
Wolf Lubricants partner van een toekomstige ster
Knipoog naar het verleden

Wolf Lubricants maakt zijn partnerschap bekend met Juliet, een speciaal ontworpen bolide en dé grote attractie bij de 24 Hours of Spa. De wagen lijkt heel erg op Herbie, de eigenwijze kever uit favoriete familiefilms van vroeger, maar is een totaal nieuwe interpretatie van een auto die niet bang is om dingen anders te doen. Juliet die meteen al een topper was bij de families op het circuit gaat binnenkort op wereldtour met haar karakteristieke “50” stickers. De wagen is uitgedacht door de Belgische garage Deman Brussels en kwam aan de start als gastauto van SRO Motorsports Group. Juliet is een omgebouwde Porsche 911 GT3 Cup MR, speciaal ontwikkeld om het beste uit het verleden naar een stralender toekomst te brengen.
Frédéric Decroix, Wolf Global marketing director: “Met Wolf Lubricants als partner aan de start van haar wereldtour zal Juliet mede de boodschap uitdragen dat wij ons richten op de nieuwste generatie motoren, met geavanceerde smeermiddelen en additieventechnologieën die de hoogste kwaliteits- en prestatieniveaus leveren. Wolf smeermiddelen zijn bekend en worden gebruikt in meer dan 100 landen. Wij doen er alles aan om onze rijders te helpen winnen, op basis van kwaliteit en ervaring. Als The Vital Lubricant vervult het ons met trots motoren jong te helpen houden en te zorgen dat Juliet jong van hart blijft in de ogen van een nieuw publiek wereldwijd.”