Castrol biedt technische ondersteuning aan garages en consumenten

Consumentendienst Castrol

Castrol heeft een nieuwe, gratis technische ondersteuningsservice geïntroduceerd waarmee zowel garages als consumenten in België kunnen communiceren met een speciaal team technische specialisten dat is getraind om advies te geven en vragen op te lossen.

De nieuwe service is bedoeld voor zowel huidige als toekomstige klanten van Castrol, onafhankelijke autobedrijven en merkgarages, distributeurs, detailhandelaren en Castrol Branded Workshops in heel België. De service zal resulteren in een meer toegesneden en hoogwaardige klantervaring, waarbij de technische medewerkers van Castrol acht uur per dag, vijf dagen per week kosteloos bereikbaar zijn door te e-mailen naar BeneTechService@castrol.com (voor Nederlandstaligen) of lubes.technique.auto@bp.com (voor Franstaligen).

Tijdens een testfase voor de nieuwe technische ondersteuningsservice beantwoordden de medewerkers van Castrol binnen slechts 24 uur 87% van de vragen per e-mail.

De technische ondersteuningsservice van Castrol wordt aangeboden in samenwerking met Teleperformance, een bedrijf dat onder andere omnichannel klantenaquisitiemanagement, klantenservice, technische ondersteuning en andere diensten levert. Er wordt gebruikgemaakt van AI-technologie om de service in verschillende talen aan te bieden, zodat gebruikers van over de hele wereld in hun eigen taal contact kunnen opnemen met het technische ondersteuningsteam, waardoor deze voor iedereen toegankelijk zal zijn.

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Professional Media Group 

Professional Media Group maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.