- 06 december 2021
- | Bron: Elektricien
basis van de toekomst van energie
nieuwe merken van goodwe benadrukken rol slimme technologie
GoodWe heeft haar merk in lijn met de evolutie van de wereldwijde nieuwe energieruimte opgefrist. Dit, met de nadruk op samenwerking en digitalisering. De kern van deze nieuwe merkidentiteit is GoodWe's inzet om slimme technologie in te zetten om de wereldwijde energietransitie te stimuleren en een duurzamere toekomst voor iedereen te bewerkstelligen.
belang van technologische innovatie
GoodWe beschouwt technologische innovatie als een belangrijke merkpijler en daarom werden zowel het nieuwe logo als de begeleidende merkslogan "Smart Energy Innovator" gerebrand om deze hoogtechnologische identiteit naar voren te brengen. Het nieuwe logo werd officieel gelanceerd op 7 en 8 januari 2022. Vanaf dan werd het nieuwe logo in nieuwe productontwerpen verwerkt, waarbij de innovatieve merkidentiteit achter de producten werd benadrukt.
Als innovator op het vlak van intelligente energie heeft GoodWe zich ertoe verbonden te innoveren rond net-nultechnologieën. Daarnaast is digitale interconnectie een van de hoekstenen van haar visie op de toekomst van nieuwe energie. Het bedrijf heeft zich het doel gesteld complete en geïntegreerde oplossingen te bieden voor gedigitaliseerde nieuwe energie. Daarvoor werd aanzienlijk geïnvesteerd in onderzoek en ontwikkeling van producten en systemen die intelligent en efficiënt werken en uiteindelijk de productiviteit, veiligheid, kosten en duurzaamheid van energiesystemen kunnen verhogen.
goodwe als merk
De merkpersoonlijkheid van GoodWe is ook opnieuw gedefinieerd en legt nu de nadruk op een merkidentiteit die "Sterk, bekwaam en achtenswaardig" is. Deze nieuwe identiteit weerspiegelt de kernwaarden van het merk: professionaliteit en betrouwbaarheid.
Samenwerken en delen behoren ook tot de kernwaarden van GoodWe, en daarom heeft het bedrijf zich tot doel gesteld gemeenschappen in duurzame energie op te bouwen die waarde kunnen leveren aan al haar belangrijkste stakeholders, en tegelijkertijd een duurzame toekomst te creëren voor de aarde, de mensheid en toekomstige generaties.
CEO en oprichter Daniel Huang benadrukt dat GoodWe vastbesloten is om een belangrijke drijvende kracht te worden in de wereldwijde energietransitie en wereldwijde inspanningen om een duurzame toekomst op te bouwen. Deze missie wordt geleid door de ultieme visie van het bedrijf om 's werelds slimme energietransitie aan te sturen.
Op 8 januari 2022 hield GoodWe een openingsceremonie voor het nieuwe hoofdkantoor van het bedrijf in de Suzhou High-Tech Zone in Jiangsu. Het hoofdkantoor - dat 20 verdiepingen boven de grond en 3 verdiepingen onder de grond zal tellen - is een grote investering, dat slimme technologie zal omvatten en onderdak zal bieden aan een R&D-faciliteit voor slimme energie, waar een deel van het onderzoek van het bedrijf naar fotovoltaïsche producten en technologie zal worden uitgevoerd.
De rebranding van GoodWe zorgt voor een schonere en meer gestroomlijnde look, in de geest van de verbintenis om haar klanten te helpen bij de overgang naar schonere, meer gestroomlijnde producten en energiesystemen die efficiëntie leveren. Het merk ziet slimme technologie als een cruciaal instrument in de transformatie van de wereldwijde energiesfeer, en heeft zichzelf verplicht slimmere en efficiëntere energieoplossingen te ontwikkelen die helpen te voldoen aan de energiebehoeften van de toekomst, om zo de gedeelde wereldwijde net-nuldoelstellingen te realiseren.
