- 13 september 2022
- | Bron: Script
Vooruitkijken naar 2023: alleen maar kansen
Een van de grootste verwezenlijkingen van het afgelopen jaar is het leveranciersplatform, waarop we in 2023 verder willen inzetten. Via dit platform kunnen de leveranciers zelf hun producten creëren en prijswijzigingen doorgeven voor 2023, kunnen de transporteurs afspraken maken voor leveringen enzovoort.
Vooral de productcreatie bleek een enorme meerwaarde. Tot op vandaag zijn er 40% meer productcreaties dan in 2021.
Daarnaast wordt er aan een module gewerkt waarmee de leverancier zijn data op onze platformen kan corrigeren en uitbreiden met bijvoorbeeld video's en foto's.
Marketingteam
Het marketingplan ondergaat in 2023 een metamorfose. Naast de terugkerende publicaties voor Calipage en Office Deal, komt er een focus op digital. Er werden een aantal nieuwe tools ontwikkeld voor zowel de dealer als de end user website.
Onze dealers blijven bekend omwille van hun expertise op het gebied van klassiek kantoormateriaal. Echter konden ze dit jaar ook de uitbreiding van ons assortiment appreciëren. Meer facilitaire producten, verzenddozen en veiligheid in het gamma zorgden voor een ondersteuning in de verkoop van onze dealers. In 2023 blijven we hierop verder inzetten.
Q-connect
In 2023 ontwikkelden we ons private label Q-Connect, een van onze huismerken. Dit merk biedt kwaliteit aan een scherpe prijs. We zijn volop bezig met de ontwikkeling van nieuwe categorieën.
Dankwoord
Robbie Vermeulen, Merchandising en Purchase director wil nog een extra dankwoord uitspreken: "We willen ook onze leveranciers bedanken die in een onvoorspelbaar jaar ons de best mogelijke ondersteuning hebben geboden naar beschikbaarheid, leveringen en uitbreiding."
"Ook onze klanten bedanken we vanuit ons hart."
"Laat ons deze optimale samenwerking verderzetten in 2023."
