- 20 september 2023
- | Bron: Script
Adveo volle kracht vooruit!
“Adveo laat zien dat het mogelijk is te groeien in een voortkabbelende markt.” aldus Roland Laschet (managing director). Roland vierde dit jaar zijn 5-jarig jubileum en kijkt tevreden terug op het afgelopen jaar. “Het is geen gemakkelijke markt. Er zijn groepen binnen het traditionele segment die hard teruglopen en dat is logisch.” Dit type producten blijft belangrijk binnen het geheel. Maar de topverkopen van 2023 zijn facilitaire producten, zoals schoonmaak, catering, koffie en thee. Het nieuwe assortiment dat Adveo heeft gelanceerd, verkoopt dus enorm goed.”
Toevoeging Q-Connect
“Een andere trend is die naar goedkopere producten met een goede kwaliteit” vult Robbie Vermeulen (Inkoop- en Marketing) aan. Met onze merken Pergamy, Classex en Gallery hebben we een heel breed aanbod. Sinds 2021 is ervoor gekozen om Q-Connect toe te voegen. Q-Connect is een Europees gamma met een hele goede prijs-kwaliteit verhouding. Hier kunnen we dus met onze partners zeker samen groeien”.
“Partnership is echt de kern”, licht Erwin Snoeker (Sales en IT) toe. “Partnership is samenwerken met onze dealers en leveranciers”. We werken intensief aan de relatie en doen er alles aan om het maximale marktaandeel te krijgen. Groeien en winnen doe je samen als team.

Miguel Haelvoet is terug op zijn plek als financieel directeur. “Adveo is een superleuk bedrijf om voor te werken”. Ik heb nu enkele jaren in andere branches gewerkt en ook daar ervaring opgebouwd die ik in mijn huidige taak kan gebruiken. Adveo werkt nog steeds als een familiebedrijf. De mensen werken er echt, alsof het hun eigen bedrijf is.
In 2024 doen we opnieuw roadshows. Deze formule laat ons toe om dicht bij onze klant events te organiseren. Op de Paper Show staan we uiteraard ook en zullen we groots uitpakken.
2024 wordt zonder enige twijfel een mooi, uitdagend en bijzonder jaar!
