- 15 mei 2018
- | Bron: Elektricien
LAPP vereenvoudigt en verenigt zijn wereldwijde merkidentiteit
Eén naam en één logo, met dezelfde uitstekende dienstverlening, overal ter wereld

LAPP bouwt zijn merk uit. Door het gebruik van de naam LAPP wilt het bedrijf zowel zijn internationale identiteit, als zijn positie als dé toonaangevende leverancier van verbindingsoplossingen benadrukken. In de toekomst zullen nationale dochterondernemingen en afdelingen opereren onder de naam LAPP, zonder verdere toevoegingen. Toevoegingen zoals “Kabel”, “Cable” of “Cablo”, die sinds de oprichting van het bedrijf in 1959 in verschillende landen gebruikt werden, zullen verdwijnen. Het bericht is duidelijk - één naam en één logo voor het hele bedrijf, met dezelfde uitstekende dienstverlening voor de klanten, overal ter wereld. In de toekomst zal de familienaam de fundamentele waarden van het bedrijf vertegenwoordigen - focus op succes, focus op klanten, innovatie en familie. De verandering is een logische stap in de ontwikkeling van het bedrijf, maar is ook een gezamenlijke beslissing van de familie Lapp - LAPP blijft gewoon LAPP.