Jadi wordt Jadi Pro

Focus op professionele klanten en Lacanche

Advies op maat van de klant is in deze snel veranderende samenleving meer dan gewenst. Laat 'een goeie service' nu net altijd de invalshoek geweest zijn van elektrohandel Jadi. De verkopers kennen de producten door en door en staan de klant steeds bij in de keuzes die hij moet maken.
Focus op de professionele markt
Om de klanten in de toekomst nog beter te kunnen ondersteunen, richt Jadi zich vanaf 2017 als Jadi Pro specifiek op de professionele doelgroep. Business-to-Business gericht werken wordt meer dan ooit de doelstelling. Die B2B-klanten zijn voornamelijk keukenmakers, schrijnwerkers, architecten, immobiliënbeheerders en algemene bouwondernemingen. Dat betekent echter niet dat particulieren niet meer bij Jadi terecht kunnen. De focus wordt enkel verlegd, waardoor de professionele klant nog meer waar voor zijn geld krijgt.
Brussel store: lacanche
Jadi heeft al jarenlang de meest courante merken in huis, zoals SMEG, Bosch, Siemens, AEG, Novy, Liebherr ... maar eveneens een kwalitatief segment aan fornuistoestellen en inbouw-apparatuur zoals die van La Cornue, Aga, Miele, Neff, Küppersbusch, Kitchen Aid, Venduro … Vanaf april 2017 wordt Jadi de referentie voor alle apparaten van Lacanche in Brussel en omgeving. De lancering van de Brussel Store vindt plaats eind maart 2017.

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Professional Media Group 

Professional Media Group maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.